Sunday 9 December 2012

SOX DRUM BATTLE

, Assalamualikum :) Well , Hello guys hehe . Okay ni masa drum battle dekat Pulau Pianang . Heee :D Okay , sebenar saya baru tahu Pulau Pinang ni jauh sakit bontot duduk dalam bas -.- Maklumlah saya tak pernah pergi Penang hehe . Beli jeruk bapak banyak hehe . Dalam bas saya duduk sorang mula-mula lah haha . Pastu berhenti pergi tandas jap pastu naik bas balik tengok banyak tempat duduk saya duduk belakang sekali haha . Last last tempat kak Farahi rupanya -.-' haha . Duduk jelah . Tapi rasa menyesal pulak duduk dngn kak farahi sebab panas haha . Nasib baik saya ada fail boleh kipas fuihhh . Haha . Dalam bas sunyi je nasib baik kak Farahi ni nyanyi tak lah bosan sangat haha . Suara dia best gilaa (y) Masa dia nyanyi lagu Rolling In The Deep saya ketawa sebab dia salah lyrics haha . Okay stop cerita pasal kak Farahi panjang sangat dah haha . Okay ! Masa dekat penang saya sorang form 1 . Segan nyee :'( Kadang-kadang ada jugak rasa dipinggirkan hmm :( Tapi tak apa lah yang penting enjoy . Alhamdulillah , kita orang dapat masuk final :') Happy gilaaaa rasa :D Suka tengok bila semua senior saya tersenyum gembira heee gembira pulak saya . Semua senior nangis :') Dia orang nangis tanda gembira . Saya pun gembira kak :D Okay lah byeee ;)

No comments:

Post a Comment