Sunday 9 December 2012

CITRAWRANA :'D

Assalamualaikum . Okay , gambar atas ni time Citrawarna . Seriously , rindu citrawarna . Hmmm rindu padang matic , dataran merdeka . Hmmm rindu semua tuh :'( Masa citrawarna saya bilik dngn kak Ekyn and kak Chong . Hahah , dia orang kelakar gila . Saya selalu tidur lambat sebab dia orang buat kelakar . Sebenar nya banyak lagi gambar tpi sya upload gambar ni je sebab dekat atas ni semua senior saya . Saya sayang dia orang sayang sangat sangat . Walaupun dia orang selalu marah saya , saya tetap sayang dia orang . Dia orang selalu marah sebab dia orang nak betulkan kesalahan kita . Heeee :')Thanks , sebab buat saya gembira selama seminggu dekat KL , dataran merdeka , padang matic and hotel . Yang saya tak boleh lupa kita training drum battle malam malam haha tidur lambat . Hahaha , thank you senior :* Me always love my senior :') Kak Nina , kak Aina , kak Ika ,kak Farahi , kak Kemy , Kak Jazz , kak Ely , Kak Ekyn, kak Chong , kak Tiqah , Atasya <3

No comments:

Post a Comment